Realitatea bate scenariile in privinta preturilor pentru masini. Inca de la inceputul acestui an, cand discounturile pentru masini tindeau spre 25-30% din pret, multi importatori stiau ca aceasta avalansa de „avantaje client” nu poate continua la nesfarsit. In februarie, majoritatea importatorilor considerau ca, odata cu epuizarea actualelor stocuri, discounturile nu vor mai fi atat de importante, pentru ca toti comerciantii vor incerca sa isi protejeze profitul pentru a putea mai apoi sa deruleze investitii. “Cand se va intampla asta este greu de spus, dar este clar ca vom folosi reducerile de pret, din nou, ca un element pur de marketing”, declara pe atunci pentru Capital, directorul de marketing al Toyota Romania.
Cum te ajuta tranzactiile de sale&lease-back. Conceptul presupune vanzarea catre o societate de leasing a unui echipament sau a unei cladiri, pentru a obtine finantare, iar apoi semnarea unui contract de leasing sau inchirierea bunului respectiv, pentru a-l putea folosi in continuare in activitatea din cadrul companiei tale, scrie Startups.ro
Bergenbier renunta la galbenul nationalei. Bergenbier a trecut recent printr-un rebranding de „cateva milioane de euro”, potrivit reprezentantilor companiei. InBev Romania a renuntat la elementul principal pe care ambalajul Bergenbier l-a avut in ultimii zece ani, culoarea galbena, revenind la rosu, culoarea pe care a avut-o inainte de a fi sponsor al echipei nationale de fotbal, scrie Ziarul Financiar.
Cate parale mai face o diploma MBA de prestigiu pe piata muncii. In Romania, daca vii cu o diploma de MBA de la Stanford sau cu una cumparata de la coltul strazii, rezultatele pe piata muncii pot fi aceleasi, sustin unii headhunteri. Exista si absolventi care confirma teza. Companiile din intreaga lume s-au aflat, in ultimii ani, intr-o competitie acerba pentru a angaja cei mai buni abso