Operatorul de telefonie a câştigat, în ultimele 12 luni, 1,47 milioane de noi utilizatori Divizia din ţara noastră a operatorului numărul unu la nivel mondial de telefonie mobilă a
Operatorul de telefonie a câştigat, în ultimele 12 luni, 1,47 milioane de noi utilizatori
Divizia din ţara noastră a operatorului numărul unu la nivel mondial de telefonie mobilă a reuşit, până la finalul lunii iunie, să depăşească pragul psihologic de opt milioane de clienţi. Comparativ cu numărul de clienţi ai Orange înregistraţi la 31 martie, Vodafone se menţinea, în primul trimestru, pe poziţia secundă pe piaţa românească.
Ultimele trei luni au adus, în baza de clienţi a Vodafone România, peste 269.000 de utilizatori. În ultimele 12 luni, Vodafone România a câştigat 1,47 milioane de noi clienţi, reprezentând o creştere de 22,1% faţă de perioada similară a anului precedent.
Veniturile din servicii au crescut cu 26,8%
Operatorul de telefonie mobilă a înregistrat o creştere cu 26,8% a veniturilor din servicii, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, au declarat, ieri, reprezentanţii companiei. Venitul mediu lunar pe utilizator a urcat de la 14 dolari, în perioada ianuarie-martie a anului în curs, la 15,7 dolari, în al doilea trimestru, pe fondul avansului de la 27,1 dolari la 31,2 dolari în cazul clienţilor cu abonamente şi de la 6,1 dolari la 6,6 dolari la cei cu cartele preplătite.
"Venitul mediu pe utilizator rămâne puternic în cadrul grupului, iar România îşi menţine statutul printre diviziile cu cea mai bună performanţă în cadrul grupului Vodafone", spune Liliana Solomon, preşedinte şi CEO Vodafone România. Clienţii români reprezintă 3,5% din numărul total de clienţi ai companiei în lume.
Clienţii serviciilor pe bază de abonament reprezentau, la sfârşitul lunii iunie, 34,1% din baza totală de clienţi a Vodafone România, iar c