Mii de oameni vin în fiecare weekend la „sărbătorile poporului”. Dan Diaconescu a transformat campania în Festivalul de la Glastonbury, în timp ce Victor Ponta nu se-arată prin oraș. Toți așteaptă „modelul elvețian de guvernare” promis de patronul OTV, precum și brutăria poporului, spălătoria poporului, coaforul poporului și un Sillicon Valley al poporului. La toate acestea, Ponta rânjește absent de pe mii de afișe care au inundat Târgu Jiul. DISNEYLAND
Pe Insulișă, afișele cu DD ocupă fiecare petic de tarabă
Sursa: REMUS SUCIU
Afișele cu Ponta efectiv te urmăresc prin oraș din toate unghiurile posibile. Afișajul opulent denotă un buget de campanie „fără număr, fără număr...”
Sursa: REMUS SUCIU ENTUZIASM
Mii de oameni au venit la concertele organizate de Dan Diaconescu. Cei mai mulți de distracție, nu pentru a asculta discursuri
Sursa: Remus Suciu
Susținătorii lui Dan Diaconescu visează la o guvernare „după model elvețian”
Sursa: Remus Suciu
În cele două corturi din fața scenei, sute de localnici au semnat adeziuni la PP-DD. Unii spun „s-o încercăm și pe asta”
Sursa: Remus Suciu
O dimineaţă liniştită de duminică. În parcul din centrul oraşului, în ciuda frigului, lumea începe să iasă la plimbare. Doi bărbaţi trecuţi binişor şi de a doua tinereţe, dezbat cu calm situaţia inacceptabilă apărută în oraş: „Cum să vii, domle, să bagi frica-n oameni şi să spui că o să-ţi arunce USL-ul în aer sediul de campanie? Acuma se teme lumea că s-ar putea chiar el, Dan Diaconescu, să-şi însceneze ceva", constată Aurel Ciornoavă (68 de ani).
„Ei, e de-astea dă campanie, domnule! Nu vezi că vine şi ne-mpuie capul cu spălătoria poporului, brutăria poporului, dar nu vine cu nimic concret pentru tineri, cu locuri de muncă. Tot Ponta o să câştige, stai liniştit", îi răspunde partenerul său de conversaţie,