TVR vinde "La Urgenţă", dar încă n-a găsit cumpărător. Se aşteaptă oferte. Cele mai importante companii de media româneşti şi-au trimis reprezentanţii la Cannes, la cea de-a 44-a TVR vinde "La Urgenţă", dar încă n-a găsit cumpărător. Se aşteaptă oferte. Cele mai importante companii de media româneşti şi-au trimis reprezentanţii la Cannes, la cea de-a 44-a ediţie a Târgului de conţinuturi audiovizuale şi digitale (MIPTV). Românii au de vânzare documentare şi seriale. Televiziunea publică este una dintre companiile de media care au un portofoliu bogat de documentare pe care vor să le vândă. Mapa de prezentare a TVR cuprinde circa 40 de documentare, producţii proprii, printre care: "Decreţeii" (2005), în regia lui Florin Iepan, "The One, the Only, the Real Tarzan" (2005), o coproducţie despre viaţa lui Johnny Weissmuller, "Drumul către infinit: Constantin Brâncuşi" (2002), regia Cristian Amza, "Gheorghe Zamfir" (2006), regia Mariana Badan, "Martorii" (2001), de Dan Piţa şi Şerban Marinescu, "1956-50 de ani de la Revoluţia Ungară", de Alin Gelmărean, şi altele. În retur, TVR a cumpărat formatul "Restauration" - o campanie naţională de restaurare a unui monument din România, selectat în urma voturilor publicului. Seriale la mezat TVR vinde însă şi un titlu care a stârnit multe discuţii, serialul "La urgenţă". Pentru că este mai ieftin decât titluri mari din SUA, serialul chiar ar putea să fie achiziţionat de televiziuni din Europa de Est. Ada Rosetti a declarat că nu a semnat încă nimic, dar că există interes pentru serial. "Acum nu am vândut, dar în general nu se mai încheie contracte pe loc la vizionări", a spus ea. Nu numai TVR vinde seriale. Ca şi în anii trecuţi, Antena 1 şi Acasă TV doresc să vândă din telenovelele proprii în ţările din jur. Spre deosebire de alte televiziuni care sunt plecate mai mult la cumpărături, TVR şi-a achiziţionat şi un stand, pentru a