Pentru autostradă au fost rezervate la capitolul transporturi 400 de milioane de lei, însă fondurile nu vor putea fi utilizate decât după obţinerea unei aviz din partea EUROSTAT.
Pentru tronsonul Comarnic-Braşov, CNADNR aşteaptă până pe 15 noiembrie ofertele finale de la cele trei asocieri rămase în cursă, urmând ca la finele lunii să fie declarat câştigătorul.
Firmele care se luptă pentru construcţia autostrăzii sunt Spedition UMB-Tehnostrade, Vinci - Strabag - Aktor şi Impregilo – Salini.
Viitoarea autostradă Braşov-Comarnic nu va mai trece prin centrul staţiunii Buşteni, recent renovată, porţiunea respectivă de drum urmând să fie înlocuită cu un tunel. Traseul autostrăzii va fi modificat în zona staţiunilor Sinaia, Buşteni şi Predeal. Ca să nu fie afectată infrastructura staţiunilor, noua conducere a CNADNR doreşte construirea unui tunel de 10 kilometri, ce va fi împărţit în trei porţiuni: una la Sinaia, una la Buşteni şi alta la Predeal.
Tronsonul de autostradă Comarnic-Braşov se compune din două secţiuni: Comarnic-Predeal (în lungime de 36,2 km) şi Predeal-Cristian (21,8 km). Traseul autostrăzii va cuprinde 18 tuneluri, cu o lungime totală de 2.890 de metri.