Cea mai circulată intersecție din Timișoara a fost închisă, luni, pentru aproape doi ani de zile. Coșmarul traficului deviat în Complexul Studențesc a început. Aici primăria construiește un pasaj subteran, care va fi dat în folosință în cel mai fericit caz la finele anului viitor și va rezolva blocajele în trafic. Până la finalizarea acestuia, în zonă se va circula deviat.
1 /.
Pasajul subteran din zona complexului studențesc timișorean este primul care se construiește aici după Revoluție. El va fi gata peste un an și jumătate, timp în care traficul în zonă este deviat. Disconfortul a început luni de când șoferilor le este interzis să mai tranziteze una din cele mai circulate intersecții din oraș Michelangelo – Piaţa Leonardo da Vinci.
”Valoarea estimată a lucrărilor, stabilită de proiectant, a fost de 51,56 milioane lei, iar valoarea la care s-a câştigat licitaţia este de 39,5 milioane lei”, a declarat primarul Nicolae Robu. Lucrarea a fost câștigată de CCCF – Drumuri şi Poduri Timişoara şi societatea Drumuri Municipale.
Amenajarea Complexului rutier Michelangelo, un proiect demarat de municipalitate pe fonduri europene, vizează, ca lucrări majore, realizarea unui pasaj rutier subteran pe relaţia bulevardul Corneliu Coposu – bulevardul Vasile Pârvan şi reabilitarea Podului Michelangelo.
Separarea fluxurilor N/S – E/V se va realiza printr-un pasaj subteran pe strada Vasile Pârvan cu lungimea de 583 metri, din care 111 metri reprezintă pasajul subteran propriuzis. Pentru rezolvarea circulației mașinilor pentru celelalte relații existente se vor construi bretele de racordare cu străzile adiacente, cu câte două benzi de circulație pe sens.
După ce la finele săptămânii trecute au fost desființate spațiile verzi din zonă, azi au început lucrările efective la viitorul pasaj subteran. Circulaţia va fi închisă pe bulevardul Coposu pe po