La Timişoara începe, pe 19 noiembrie, „Şcoala de blog”, un proiect în care 15 studenţi de la jurnalism şi comunicare vor învăţa noţiunile generale de blogging, metode de documentare şi de abordare a subiectelor pe blog, dar şi detaliile tehnice necesare pentru optimizarea traficului, de care au nevoie pentru a construi bloguri competente. Sursa: Adi Pîclișan „Blogul te ajută să îţi dezvolţi atât un brand personal, cât şi abilităţi de comunicare pentru un job de copywriting, PR, antreprenoriat online sau offline. Scoala de blog te învaţă cum să foloseşti bine un blog. Te scoatem direct blogger”, este mesajul iniţiatorilor ineditului proiect.
Ca să ajungă elevi ai „Şcolii de blog”, studenţii au trebuit să treacă cu brio un test în care au răspuns la o singură întrebare: „Cât de mult îţi doreşti să mergi la şcoala de blog ?”. Un număr de 66 de studenţi au dat frâu liber imaginaţiei, unul dintre ei punctând că vrea aşa de tare să devină specialist în bloggosferă încât completează dosarul de înscriere în timpul unui seminar.
Blog gratuit
„Lista finală cuprinde 15 studenţi selectaţi exclusiv de la jurnalism, comunicare ori PR, în funcţie de creativitatea de care au dat dovadă răspunzând la întrebarea din dosarul de înscriere. Am vrut să vedem cât de inovativi sunt. Ideea a fost să tragem de mânecă bloggerii adevăraţi”, a declarat Mile Roşu, iniţiatorul proiectului. Cursurile vor dura patru săptămâni, până pe 10 decembrie şi vor consta în workshop-uri săptămânale de două-trei ore, timp în care studenţii vor lua ore de la patru posesori de bloguri strălucite : Dan-Lucian Ştefancu (deceblog.net), Andrei Mărin (blogu.lu), Ramona Iftode (dojoblog.info) şi Richie Marius Ilie (marele-ecran.blogspot.com). Studenţii vor primi şi teme pentru acasă, iar acestea vor fi publicate pe blogul comun al „Şcolii de blog”.
La sfârşi