Cea mai importantă confirmare a senzualităţii feminine vine din partea unui bărbat. Aşa pare să spună noua reclamă a celui mai bine vândut parfum din lume, Chanel no. 5, care are o imagine inedită, începând din această săptămână: actorul Brad Pitt.
În 1921, Chanel no. 5 era primul parfum care îmbina, într-un singur flacon, nu mai puţin de 80 de arome diferite. Astăzi, după 91 de ani şi după ce a devenit cel mai bine vândut parfum din lume, Chanel no. 5 se remarcă tot printr-o premieră, privită cu scepticism de critici. Un bărbat este noua imagine a „aromei feminităţii", cum a fost supranumit parfumul creat de Ernest Beaux pentru Coco Chanel.
Bineînţeles, un produs cu un asemenea renume nu putea fi reprezentat de orice bărbat. „Brad Pitt este binecuvântat cu un talent legendar, faimă şi cu frumuseţe masculină, de aceea, niciun alt actor nu se compară cu el. Desigur, la fel se poate spune şi despre Chanel no. 5." Aşa justifică reprezentanţii brandului alegerea lui Brad Pitt, într-un comunicat de presă.
O unealtă în arsenalul de seducţie al femeii
Încă de la începuturile sale, Chanel no. 5 a spart barierele create de celelalte parfumuri de pe piaţă. În primul rând, formula sa complexă l-a deosebit de restul produselor de parfumerie încă de la lansare. În 1921, parfumurile elegante, „respectabile", aveau în compoziţie o singură esenţă florală. Doar cele considerate provocatoare şi care erau folosite cu precădere de curtezane răspândeau o aromă mai complexă.
Ei bine, în acest context, Coco Chanel a scos pe piaţă Chanel no. 5, cu iasomie, considerată una dintre cele mai senzuale arome, alături de alte 79 de esenţe florale distincte. Încă de atunci, No. 5 s-a poziţionat ca o unealtă în arsenalul de seducţie al femeilor puternice. Tot pentru a accentua calitatea de seducător a legendarului parfum feminin, în noua reclamă, unul dintre cei mai sexy