Finala „Românii au talent“ a fost lider de audienţă pe toate targeturile, vineri seara. Aproape 4 milioane de români au urmărit în minutul aur, la 21.47, showul de la ProTV, implicându-se în votarea preferaţilor.
Pe targetul naţional, Pro TV a fost lider cu 13 puncte de rating şi 34,2% cotă de piaţă, fiind urmărit în medie, pe minut, de aproape 2,5 milioane de români. Pe poziţiile următoare s-au clasat Kanal D (care a difuzat în reluare ultimul episod din sezonul al doilea al serialului „Suleyman Magnificul“), TVR 1 şi Antena 1.
Audienţa la nivelul publicului naţional a crescut cu un procent faţă de ultima semifinală, de săptămâna trecută, când Pro TV avea 12 puncte de rating (2,27 de milioane de telespectatori pe minut).
Şi la nivelul publicului din oraşe televiziunea s-a clasat pe primul loc, cu 13,5 puncte de rating şi 34,1% cotă de piaţă, fiind urmată de Kanal D şi de Antena 1. Faţă de ultima semifinală, audienţa pe publicul urban a crescut cu 1,7 puncte de rating.