Reprezentanţa din România a celebrei mărci a vândut deja toate maşinile repartizate. De la deschiderea showroomului, Forza Rossa a înregistrat nu mai puţin de 45 de comenzi. Forza Rossa a epuizat numărul de 15 unităţi alocate companiei pentru anul acesta. Reprezentantul Ferrari a înregistrat un volum de comenzi ce depăşeşte deja numărul de unităţi alocate de Ferrari pe 2009.
„Acest an s-a dovedit a fi pentru Ferrari România unul foarte bun, cifra de afaceri fiind dublă faţă de cea estimată în luna mai, la momentul deschiderii. Astfel, aceasta a fost de şase milioane de euro, faţă de trei milioane, cât era preconizat iniţial“, a spus Ioana Florescu, Marketing & Communications Manager.
Service cu mecanici români
De altfel, Ferrari a adus noutăţi pe piaţa auto mondială prin modelele F430 Scuderia la clasa de 8 cilindri şi Ferrari Scaglietti One to One. Forza Rossa va aduce în premieră pe piaţa din România noul model al Căluţului Cabrat, Ferrari California, în ianuarie 2009. Parcul Ferrari existent deja în România a fost unul dintre motivele pentru care a optat preşedintele Scuderiei să deschidă aici o reprezentanţă şi un service.
Potrivit reprezentanţilor Forza Rossa, service-ul este plin tot timpul, rata de ocupare fiind de 100%. Clienţii service-ului vin din toată ţara, dar nu numai, ci şi din Bulgaria sau Ucraina, şi chiar cei ce sunt în trecere. În service lucrează un şef italian, iar mecanicii şi electricienii sunt şcoliţi la Maranello. „Toate investiţiile în resurse umane sunt suportate de Forza Rossa“, a spus Ioana Florescu.
Îţi ţii maşina la căldură, peste iarnă
De asemenea, firma mai oferă şi serviciul de car sitting, ce reprezintă posibilitatea clienţilor Ferrari de a-şi lăsa maşinile favorite pe timp de iarnă într-un mediu perfect controlat în condiţii optime de tempe