Contactati de EVZ, oficialii ProTV au spus că nu se pune problema unui abonament plătit de către telespectatori, dar şi că au purtat permanent un dialog cu cabliştii.
Am înteles că Pro TV a solicitat CNA iesirea din grila must-carry, începând cu data de 23 iulie. Ce v-a fortat sa porniti acum acest demers? In ce masura vor fi afectati telespectatorii?
Decizia noastra este motivata de faptul ca PRO TV se afla intr-un proces de modificare a strategiei de distributie in vederea trecerii la transmisia digital terestra si implementarea serviciilor multimedia digitale la nivel national, dupa un concept care ne va ajuta sa minimalizam impactul digitalizarii asupra business-ului. Schimbarile strategiei de distributie nu vor afecta în nici un fel continutul. Tespectatorii nu vor fi afectati.
Ati primit vreo reactie din partea distribuitorilor de cablu? S-au aratat dornici sa poarte negocieri?
Negocierile incep in momentul in care expira contractele aflate in vigoare in acest moment si vor porni de la oferta de pret pe care noi am comunicat-o public
N. R. Grupul condus de Adrian Sârbu operează în România posturile ProTV, Acasă TV, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, ProTV Interantional şi MTV.
Preţul de pornire în negocierile cu cabliştii este de la 1 euro (4,5 lei) pe abonat, pe lună, pentru întregul pachet de canele.
Acest preţ este valabil timp de patru ani, începând de la data de 1 februarie 2014. Preţurile sunt valabile în funcție de numărul de abonați.
Discountul pentru companiile cu abonaţi între 1 milion şi 1,5 milioane este de 44,44%. Iar pentru companiile cu abonaţi între 2,5 -3 milioane discountul este de 61,11%.
( Compania RCS&RDS are 3 milioane de abonaţi la serviciile TV, 1,2 milioane la televiziunea prin satelit, iar 1,8 milioane sunt abonaţi la CATV; Romtelecom are în jur de 1,22 milioa