Cinci maşini de teren, dotate cu lamă, fac parte din flota de utilaje pe care Rosal le va folosi la iarnă pentru deszăpezirea celor 900 de străzi din oraş. Conducerea firmei a dat asigurări că străzile vor fi curăţate foarte repede, dar nu garantează că toate vor fi praticabile dacă va ninge non-stop două-trei zile
Cinci maşini de teren Toyota, dotate cu lamă, în fapt nişte mini-pluguri, sunt „vedetele“ sezonului de iarnă 2013-2014 ale flotei de utilaje şi echipamente folosite de operatorul de deszăpezire, Rosal Ploieşti. Acestea vor putea fi folosite şi pe străzi mai înguste, în general greu accesibile.
În total, la prima şedinţă a comandamentului de deszăpezire din acest an de la Ploieşti, Rosal a prezentat 14 autospeciale de tip sărăriţă cu capacitate de 3-5 tone, 9 autospeciale de tip sărăriţă cu capacitate de 10 tone, 36 de autospeciale de tip utilaj cu lamă, 10 sărăriţe de mică capacitate 700-1500 kg pentru troatuare, alei şi străzi înguste, 6 autofreze pentru trotuare şi 6 încărcătoare frontale.
În plus faţă de contractual cu municipalitatea, Rosal spune că are 20 de utilaje suplimentare, iar în caz de necessitate, numărul va fi mărit prin închirierea a 15 camioane pentru transportul zăpezii. Toate aceste echipamente vor fi folosite pentru deszăpezirea celor 902 străzi din oraş.
„Suntem pregătiţi, nu aş putea spune foarte pregătiţi, pentru că e mai bine să fim rezervaţi. Avem utilajele pregătite, avem 39 de maşini care înseamnă practic aproape 70 de utilaje, pentru că fiecare are două echipamente pe ea – lamă, sărăriţă etc. Maşinile sunt în perfectă stare de funcţionare, avem în plus faţă de contractul cu primăria 20-22 de utilaje, avem şi subcontracte cu alte firme, dacă va fi necesar vom face solicitări către ei să ne pună la dispoziţie alte utilaje“, spune Gelu Constantinescu, directorul Rosal Ploieşti.
Reprezentanţii operator