\"Tehnici esenţiale de supravieţuire\", \"Monştrii apelor\" sau \"Top Gear\" sunt emisiunile cele mai îndrăgite de la Discovery Channel. Lor li se alătură actori ca Robin Williams şi Morgan Freeman. Sursa: DISCOVERY
Audienţele arată că din ce în ce mai mulţi românii renunţă la canalele de film şi ştiri în favoarea filmelor documentare. Urmărind preferinţele telespectatorilor, Discovery Channel a aflat că printre cele mai vizionate producţii ale postului, în România, se află cele despre supravieţuire şi aventură. Primele cinci producţii cu cea mai mare audienţă sunt "Tehnici esenţiale de supravieţuire", "Monştrii apelor", "Top Gear", "How its made" şi "Poveşti poliţiste adevărate", gusturile noastre fiind un pic diferite faţă ce preferă străinii.
"În general, programele cu adevărat bune merg bine peste tot în lume. Există public pentru ele oriunde. Sigur că există variaţii, ca în cazul emisiunii "O pradă mortală", care deşi este cel mai de succes program Discovery la nivel global, nu este atractiv pentru toate tipurile de public. În România, spre exemplu, un succes mai mare îl au Bear Grylls şi tehnicile lui de supravieţuire. Într-un focus group pe care l-am făcut recent în Bucureşti, i-am întrebat pe oameni care sunt emisiunile fără de care Discovery nu ar mai fi ceea ce este şi printre ele s-au numărat «Tehnici esenţiale», «Monştrii apelor», «Tehnologie extremă», «Top Gear», «Cum se fabrică» sau «Meserii murdare»", a explicat explică Ada Roseti, Channel Director, Europa de Sud-Est, Discovery Networks CEMEEA.
Robin Williams explică cum funcţionează drogurile
Din această toamnă, Discovery Channel îşi întâmpină fanii cu o nouă imagine on-air a postului, o nouă grafică, dar şi cu actori şi regizori celebri. "Actorii celebri sau oamenii de ştiinţă faimoşi sunt întotdeauna un «cârlig» care atrage publicul, nu doar în România,