Designerii produselor Microsoft s-au inspirat din sistemul simplu al indicatoarelor care orientează călătorii metrolului londonez, folosind culori aprinse şi forme bazice pentru a ajuta utilizatorii să folosească telefoanele, tabletele şi computerele, relatează Bloomberg.
O duzină din designerii de top ai Microsoft s-au adunat în februarie 2010 într-o sală de conferinţe de la sediul central al companiei şi au analizat un colaj postat pe un întreg perete, format din fotografii ale produselor şi aplicaţiilor.
Concluzia a fost că, deşi produsele companiei arată bine analizate separat, par să nu aibă nimic în comun privite în ansamblu.
"Părea că nu ştim care ne este sufletul sau etosul în design. Când am pus totul pe perete a devenit evident că nu avem o singură voce", a declarat Sam Moreau, care coordonează designul Windows.
Moreau şi ceilalţi 11 directori de creaţie lucrează pentru a da produselor companiei un design coerent şi mai atrăgător. În acest scop s-au inspirat din indicatoarele întâlnite în centre de interes precum metrolul din Londra, unde sunt folosite simboluri simple pentru orientarea călătorilor.
Designerii produselor Microsoft s-au inspirat din sistemul simplu al indicatoarelor care orientează călătorii metrolului londonez, folosind culori aprinse şi forme bazice pentru a ajuta utilizatorii să folosească telefoanele, tabletele şi computerele, relatează Bloomberg.
O duzină din designerii de top ai Microsoft s-au adunat în februarie 2010 într-o sală de conferinţe de la sediul central al companiei şi au analizat un colaj postat pe un întreg perete, format din fotografii ale produselor şi aplicaţiilor.
Concluzia a fost că, deşi produsele companiei arată bine analizate separat, par să nu aibă nimic în comun privite în ansamblu.
"Părea că nu ştim care ne est