În dreptul localităţii Ovidiu s-a trecut deja la asfaltarea variantei de ocolire a municipiului, care face legătura cu Autostrada Soarelui. Proiectul variantei de ocolire a municipiului Constanţa (Constanţa Bypass) prinde contur de la o zi la alta. Deja la ieşire din oraş, spre Valu lui Traian, a fost deviat DN3 pentru ridicarea piciorului unuia dintre poduri.
„Lucrările au început simultan în mai multe zone, acolo unde s-a rezolvat problema exproprierilor“, spune reprezentantul constructorului Asociere FCC Astaldi, Alexandru Bogdan. În momentul de faţă se lucrează la toate cele 26 de poduri care sunt de-a lungul tronsonului. Mai citiţi şi: AM TESTAT PRIMII DOI KILOMETRI DE CENTURĂ În apropiere de Ovidiu, acolo unde este primul nod rutier care va face accesul spre variantă, s-au turnat şi 1,5 kilometri de asfalt. Terasamentul este gata, iar două straturi de asfalt au fost turnate: cel de bază şi cel de legătură. Stratul de uzură va fi turnat înainte de darea în folosinţă.
Centura Constanţei se deschide la primăvară
Traseul variantei de ocolire a municipiului Constanţa este proiectat prin coridorul liber format în vestul localităţilor Ovidiu, Palazu Mare şi Constanţa, respectiv estul localităţilor Poiana, Valul lui Traian şi Cumpăna.
Am testat varianta
„Adevărul de Seară“ Constanţa a testat deja primii kilometri drum, iar constructorii speră ca spaţiul de manevră şi calitatea drumului să mulțumească șoferii, chiar și pe aceia obișnuiți cu standardele civilizației.
„Sunt asfaltate două benzi pe sens şi banda de urgenţă, iar pe măsură ce avansează lucrările la terasament şi temperaturile exterioare ne permit, înaintăm şi cu asfaltarea. Temperaturile de afară nu trebuie să fie sub 10 grade Celsius şi să nu plouă. Unde este amenajat şantierul avem staţia de betoane şi staţia de asfalt. Nu depindem de furnizori. Tot aici avem