Site-ul cotidianului "Adevărul", adevarul.ro, a cunoscut in ultimele luni o creştere semnificativă a traficului. De asemenea, click.ro, un alt produs de succes al Adevărul Holding, devine şi el din ce în ce mai popular. Din ce în ce mai mulţi utilizatori ai internetului aleg să acceseze adevarul.ro pentru a se informa cu privire la evenimentele importante petrecute zi de zi, atât în România cât şi peste hotare. Redacţiile locale, aflate în 28 de oraşe din România, reuşesc să acopere eficient, în timp real, orice eveniment important.
Pentru cei care vor să afle ultimele veşti despre vedetele lor preferate sau cele mai rencente ştiri din lumea mondenă, site-ul click.ro oferă o paletă largă de informaţii online menite să-i mulţumească până şi pe cei mai exigenţi cititori.
Luna iulie a fost o lună prosperă pentru adevarul.ro atunci când au fost înregistrate 2.308.590 de vizite, 7.173.246 de afişări şi 972.789 clienţi unici. Aceste rezultate vin după ce, în lunile precedente, valorile, în ceea ce priveşte vizitele, s-au menţinut foarte aproape de două milioane. Saltul traficului de pe adevarul.ro s-a făcut rapid. Comparând rezultatele de acum un an cu cele din luna iulie se poate trage concluzia că evoluţia site-ului s-a produs în proporţie de 100%.
Aceste rezultate plasează adevarul.ro pe locul doi în clasamentul celor mai accesate cotidiene accesate online. Evenimentul Zilei devine astfel principalul competitor. Totuşi, în cazul cotidianului companiei Ringier, în ceea ce priveste afişările, traficul nu a cunoscut vreo schimbare majoră de anul trecut şi până acum. în august 2008, evz.ro a înregistrat 14.140.923 de afişări spre deosebire de luna iulie a acestui an cand a obţinut 16.789.547.
Click.ro a cunoscut o evoluţie surprinzătoare în ultimele luni ajungând acum la 3.243.364 vizite, 17.561.198 afişări şi 949.91