Telenovela Queridei nu a mai atras telespectatorii. Un scandal în serial crește brusc audiențele și aduce venituri mai mari. Acum oamenii au căscat plictisiți
Oana și Mariana Zăvoranu, mamă și fiică la fel de dispuse să apară la televizor
Sursa: FOTO LIBERTATEA
Oana a fost în comă!”, „Oana a încercat să se sinucidă”, „Viaţa Oanei Zăvoranu atârnă de un fir de păr!”. Anunţurile alarmiste ale emisiunilor tabloidale n-au impresionat pe nimeni. Românii nu mai marşează la subiectul Oana Zăvoranu, ratingurile făcute alaltăseară, după ora 22.00, de Cancan TV (Acasă), Un show păcătos (Antena 1) şi Wowbiz (Kanal D) fiind în media generală a lunilor octombrie-noiembrie.
Scandal-monstru, dar fără rating
Sinucidearea Oanei trebuia să fie acel scandal în serial pe care televiziunile îl inventează ca să dea un impuls audienţelor şi care ating vârfuri ce se menţin timp de câteva săptămâni. Sunt telenovelele memorabile, cum a fost exploatarea Ioanei Tufaru sau Moartea Elodiei (OTV, ce vremuri!). Dar, după trei zile, noul scandal, cu încercarea de resuscitare în cursul serii de miercuri, n-a adus televiziunilor creşterile aşteptate. Toţi au făcut doar cu un pic mai mult decât media lunară: Capatos a făcut 3 puncte de rating (2,9 media pe noiembrie), Cancan TV - 1,8 (1,6 media), iar Wowbiz tot ceva mai mult de 2,6 puncte. La fel, Happy Hour şi Acces Direct, emisiunile concurente care deschid primetime- ul, au scos rezultate aproape identice 5,7 respectiv 5,8 puncte, la medii lunare ale ratingului de 5,6- 5,7. Ca idee, Happy Hour face întro zi bună 7 puncte, iar pe 1 decembrie a făcut 10 puncte.
A doua discuţie este dacă am asistat la o dramă reală sau la o înscenare. Aproape nimeni n-o mai crede pe Oana, care şi în 2009 a vrut să se omoare, luând un pumn de pastile, şi povestea se repetă de atunci în fiecare an. „Oana Zăvoranu a fost întotdeauna «Un act