Compania Mediapoint va vinde clienţilor săi exclusiv audienţa în publicaţiile Adevărul Holding, în baza cifrelor oficiale publicate de SNA.
Mediapoint, agenţia de publicitate a Adevărul Holding, a lansat de la 1 iulie o strategie nouă privind vânzarea de publicitate în produsele trustului.
Vânzarea este personalizată pe targetul şi obiectivele fiecărui client, în funcţie de audienţa şi reach-ul net obţinut prin campanie, după modelul folosit în cazul strategiilor aplicate pe TV sau în mediul online. Clientului i se va oferi o campanie de comunicare integrată, derulată atât pe spaţiul media gestionat de Adevărul Holding, cât şi în cadrul portofoliului de evenimente al holdingului.
Mai mult, noua strategie propusă de Mediapoint va aduce clienţilor scăderi semnificative de buget, o implicare mai mare a produselor Adevărul Holding şi o creştere a publicului target. Pentru a putea instrumenta eficient această strategie, compania Mediapoint a reorganizat departamentul de vânzări în funcţie de
domeniile de activitate ale clienţilor.
Mai mult decât reducere de costuri
Principalele obiective ale Mediapoint sunt creşterea cotei de piaţă, atragerea de noi clienţi din alte medii (TV, outdoor etc.), recâştigarea celor care au comandat print în trecut dar au renunţat la acest suport media începând cu 2008 şi creşterea bugetului net pe client.
„Credem că e rudimentar să continuăm să gândim vânzarea de publicitate strict în termeni de discounturi, rebate-uri, free-uri etc. într-o «bătălie» absurdă şi ineficientă cu celelalte trusturi de pe piaţă. Bătălie în care am uitat că unui client trebuie să-i oferi şi altceva în afara reducerii de buget. Şi mai credem că este nevoie de schimbarea radicală a modului de vânzare de pe piaţa românească.
Prin noua abordare, Mediapoint vrea să ofere clientului, pe lângă un cost foa