Pâinea, uleiul, laptele şi, mai nou, biodieselul sunt produse care îi aduc milioane de euro omului de afaceri vasluian, însă mărcile sale nu se bucură încă de notorietate pe pieţele de
Pâinea, uleiul, laptele şi, mai nou, biodieselul sunt produse care îi aduc milioane de euro omului de afaceri vasluian, însă mărcile sale nu se bucură încă de notorietate pe pieţele de profil
Toată lumea a auzit de Adrian Porumboiu şi o mare parte, şi de afacerile pe care le desfăşoară. Câţi au auzit însă de laptele "Vio", pâinea "Mopan" sau vinul "Colinele Tutovei"? Aceste branduri, în care fostul arbitru vasluian a băgat câteva milioane de euro, sunt încă în creştere şi se bucură de notorietate doar în Moldova. Porumboiu susţine că nu succesul brandurilor sale este scopul final al afacerilor şi e convins că aceste mărci vor creşte în timp.
O afacere integrată. Aşa se numeşte businessul fostului arbitru internaţional Adrian Porumboiu. De la pluguri şi tractoare până la produsul finit din magazinul alimentar, totul se desfăşoară în cadrul grupului Racova Com Agro Pan (RCAP) din Vaslui. Ca să ai aşa ceva, e nevoie de investiţii enorme, personal calificat şi câteva sute de milioane de euro. Porumboiu le are pe toate, însă brandurile sale mai au mult până să îşi facă loc pe pieţele de profil.
"Nu am o capacitate de producţie aşa de mare, astfel încât brandurile mele să fie cunoscute în toată ţara. Am investit câteva milioane în aceste mărci şi sunt convins că ele vor creşte", a explicat Adrian Porumboiu. Acesta susţine că sistemul integrat pe care îl deţine nu are ca scop să scoată în faţă brandul. "Nu o să auziţi de rapiţa Porumboiu sau de grâul cu numele meu. Şi rapiţa, şi grâul îmi aduc foarte mulţi bani, care nu ţin neapărat de notorietatea unei mărci", a mai adăugat fostul arbitru.
Cu certitudine, grâul îi aduce mulţi bani lui Porumboiu, 26.000 de he