Un număr de 55 de echipe s-au înscris în competiţie. Piloţii şi copiloţii care participă la Raliul Clujului Mobil 1 Star Lubricants îşi vor disputa supremaţia pe cinci probe speciale şi două superspeciale. În această dimineaţă a debutat cea de-a patra ediţie a Raliului Clujului, cu binecunoscuta probă „Dângău”. Competiţia, care se va desfăşura astăzi şi mâine, se parcurge pe asfalt, iar piloţii şi copiloţii din Campionat urmează să-şi dispute supremaţia pe cinci probe speciale şi două superspeciale.
Astăzi au loc cinci probe speciale, constând în două treceri pe bucla Dângău - Mărişel - Tarniţa şi Superspeciala CORA. Mâine se va parcurge încă o dată celebra probă Dângău, urmând ca spectacolul automobilistic să se încheie cu Superspeciala Iulius Mall, locaţie unde va avea loc şi Festivitatea de Premiere. Organizatorii se asteaptă şi în acest an la o participare numeroasă a publicului la probele speciale din afara oraşului, dar şi la cele două superspeciale.
Traseu de asfalt
„Traseul propus de noi este alcătuit din probe derulate pe asfalt, situate în zone diferite ale oraşului, pentru a oferi o bună posibilitate de acces spectatorilor. Chiar dacă avem un procent mai mic de probe speciale din totalul raliului, credem că am rezolvat problema de care ne-am lovit anul trecut cauzată de aglomeraţia de pe E60”, a spus preşedintele C.S. Savu Racing, Horaţiu Savu, organizatorul evenimentului.
Noutatea din acest an este parcurgerea în sens contrar a celebrei probe Dângău, odată cu adăugarea a încă trei kilometri spre sosire. La fel, se schimbă şi sensul de parcurgere a probei de la Tarniţa. Anul acesta, raliul are un total de 416.00 kilometri din care 118.50 kilometri se vor parcurge contra cronometru.
Campionat înscris în calendarul FIA
Începând din acest an, competiţia est