După doi ani de zile, în decembrie 2011, șoseaua de centură a Caransebeșului a fost inaugurată cu mare fast. Se cheltuiseră ”numai” 2,5 milioane de euro pentru fiecare din cei 12 kilometri. Lucrarea a ținut cinci luni.
După ce tot anul 2013 șoseaua de centură a Caransebeșului a fost ținută închisă, pentru reparații la podul de la Valea Seacă (același pod carea necesitat intervenții urgente la numai cinci luni după ce șoseaua a început să fie tranzitată de mașini), CNADNR a anunțat zilele acestea că drumul rămâne închis până la Paște, anul viitor.
Pentru cei 12 kilometri de drum cu două benzi CNADNR a plătit 30 de milioane de euro, iar acum se cheltuiesc alți bani pentru reconstrucția podului realizat în urmă cu numai trei ani. În ciuda sumei cheltuite, șoseaua a avut mereu nevoie de reparații. Primele au închis centura două luni în mai 2012, au urmat altele în toamna aceluiași an, apoi în mai anul acesta șoseaua a fost din nou închisă – ”din cauza degradărilor apărute în lunile martie - aprilie 2013 la viaductul Valea Mică de la km 7+375”, după cum se arată într-o informare de la CNADNR. Deoarece peste vară, după desfacerea unei părţi din structura viaductului, s-a constatat existenţa altor probleme, precum şi avansarea degradărilor anterioare, s-a dat un nou termen de finalizare a lucrărilor – 30 septembrie. În toamnă DRDP Timișoara a informat că ”s-a luat hotărârea de închidere a traficului şi demolarea părţii superioare a structurii (n.r. viaductului) în vederea refacerii în totalitate”, deoarece s-au constatat și tasări ale asfaltului. Închisă în 15 mai, varianta de ocolire a Caransebeșului ar trebui să fie redeschisă traficului pe 15 decembrie. ”S-a constatat că acele tasări erau de adâncime, transmiţându-se până la partea inferioară a construcţiei”, susține directorul regional al DRDP Timișoara, Ioan Ambruș. Oficialii de la Drumuri au anunțat că șosea