Variantele pe internet ale publicaţiilor locale ajung până la 300.000 de vizitatori unici pe lună. Site-urile publicaţiilor regionale au început să adune o audienţa serioasă, chiar dacă nu poate fi comparată cu cea a platformelor online şi a ziarelor naţionale. Ziarele locale online au început să fie un magnet pentru audienţele din zonele pe care le acoperă, semn că românii au devenit din ce în ce mai preocupaţi de evenimentele care se desfăşoară în comunităţile în care locuiesc. Aproape toate ziarele din top 10 au peste o sută de mii de cititori în fiecare lună.
Publicaţia timişoreană Agenda.ro este liderul clasamentului, fiind accesată de 342.782 de vizitatori unici în luna februarie a acestui an, cu 2,4% mai mulţi decât în ianuarie, potrivit Studiului de Audienţă şi Trafic Internet (SATI). Vârful de audienţă atins de Agenda.ro în luna februarie a fost de 25.300 de unici.
De remarcat că publicaţia a reuşit să atingă în această lună cel mai mare număr de vizitatori unici de când face parte din SATI (iunie 2008). Interesant este că site-ul a înregistrat 2,8 milioane de afişări, cu 160.938 mai puţine decât în ianuarie.
Clujeanul.ro,în scădere
Din octombrie 2007, de când a început să fie măsurată de SATI, publicaţia online Ziaruldeiaşi.ro a avut o creştere spectaculoasă, de la 147.340 de vizitatori unici, câţi a înregistrat la început, la aproape 300.000, luna trecută.
Cifra este cu 10% mai mare decât în prima lună a acestui an. Cel mai mare număr de vizitatori înregistrat într-o zi, a fost de 34.805. De remarcat că numărul de afişări a fost de 2,4 milioane, cu 73.400 mai multe decât în ianuarie.
Gds.ro, site-ul cotidianului „Gazeta de Sud”, unul dintre cele mai citite ziare locale pe print, a avut în februarie 229.983 de unici, cu 7% mai mulţi decât luna precedentă. Clujeanul.ro este