Google Glass este în mâinile şi în faţa ochilor primilor utilizatori, iar Robert Scoble, bloggerul american care a venit şi cu primul interviu realizat cu ochelarii Google, are un review cu aceştia.
Robert Scoble a devenit o vedetă a Internetului şi a Google+ după ce a vorbit în repetate rânduri despre Google Glass. Acum, după două săptămâni de purtat, oferă pe pagina lui de Google+ şi un review. El consideră că succesul acestui gadget rezidă în preţ, iar dacă Google reuşeşte să-i ducă la un preţ de sub 300 de dolari vor da lovitura. Primul punct de pe lista lui, după cele două săptămâni, este: "Nu voi mai trăi nicio zi din viaţa mea fără ei (sau fără vreun produs concurent). Este atât de mare schimbarea".
„La [The]NextWeb, 50 de oameni m-au înconjurat şi nu m-au lăsat să plec până nu le-am oferit ochelarii să-i încerce. Nu am mai văzut atât interes la o conferinţă de mult. Asta mi s-a întâmplat toată săptămâna, este o nebunie", scrie acesta despre ochelarii Google. Există probleme de intimitate în ceea ce priveşte folosirea ochelarilor în spaţii publice? Scoble spune că nu.
„Am fost şocat să văd cât de puţine reacţii negative am întâlnit (de fapt, una singură, când cineva a spus că nu vorbeşte cu mine, dacă port ochelarii", mai spune Scoble. Bloggerul a ajuns să testeze ochelarii până şi la duş, pentru a demonstra că-i poţi lua cam peste tot pe unde te duci, scrie Buzzfeed, iar mai jos este fotografia cu isprava sa.
Scoble a desfăcut gadgetul de 1.500 de dolari, cât a plătit el ca unul dintre primii utilizatori, şi spune că sunt în general componente destinate producţiei de masă, fapt demonstrat şi de hackerii care au aflat mai multe despre dotările Google Glass. Astfel, el consideră că la (sub)300 de dolari, aceşti ochelari ar fi un hit.
„Pariez că Larry Page [cofondator Google şi director al companiei] ia în considerare două pr