Până să-şi clarifice statutul şi doctrina, PDL-ştii au început „reforma” cu ce-i doare mai tare: cum se văd la televizor.
Strânşi de Emil Boc la Poiana Braşov peste weekend, parlamentarii li s-au plâns liderilor de „câteva figuri gen Honorius Prigoană” care populează ecranele şi au cerut ridicarea embargoului impus de partid la Antenele mogulului Dan Voiculescu. Potrivit unor surse care au participat la discuţii, Boc s-a văzut nevoit să admită că PDL are „o problemă de comunicare la nivel central” şi a dat liber la Antene.
În plus, liderii partidului analizează varianta ca PDL să-şi angajeze, în cel mai scurt timp, o firmă de consultanţă cu contract permanent. Ultimul strateg cu care PDL a lucrat în campania lui Traian Băsescu este Tal Silberstein, prieten de mai mulţi ani cu Vasile Bla ga.
Se caută consultanţi
Până la achiziţionarea strategilor la nivel central, terapia de imagine începe cu parlamentarii. Prima măsură luată chiar de azi: o listă cu împărţirea pe domenii de competenţă pentru prestaţiile televizate.
„Eu am spus şi la Braşov că va trebui să găsim un program să-i vedem mai mult pe sticlă pe fiecare dintre parlamentari. Azi, cei care se duc în emisiuni sunt doar câţiva. Ar trebui, prin rotaţie, să apară fiecare, în funcţie de domeniul la care se pricepe”, explică Traian Igaş, liderul senatorilor PDL, cel care a ridicat, în Poiană, problema apariţiilor pe sti clă.
Pe modelul de la Senat, unde PDL şi-a angajat deja doi consultanţi, deputaţii fac astăzi un brainstorming în căutarea strategului perfect, plătit tot din bugetul Camerei.
„S-a spus şi la Colegiul Director că avem o problemă de imagine şi că ne lipseşte o strategie de comunicare. Ne gândim să angajăm şi noi o persoană sau două să se ocupe de îmbunătăţirea imaginii grupului, prin respectarea principiului sp