Tinu Sebeşanu, CEO Trend Hospitality, spune că, în momentul de faţă, preţurile avantajoase reprezintă o şansă pentru afacerişti. Consultant şi dezvoltator pentru unele dintre cele mai mari hoteluri din România, Tinu Sebeşanu crede în dezvoltarea afacerilor „sănătoase“ în perioade dificile. Grizonant, bine îmbrăcat, atent la detalii, dar jovial în discuţie, Sebeşanu ne-a primit pe picior de plecare dintr-un sediu într-altul. „Trend Hospitality e printre puţinele care se dezvoltă pe timp de criză”, atrage atenţia Tinu Sebeşanu.
Pentru că nu mai încap în birourile din Howard Johnson (unul dintre proiectele companiei, la care Sebeşanu a fost şi director), cei 20 de angajaţi se vor muta în Băneasa Center, o altă locaţie la care managerul a participat la dezvoltare.
Fiind una dintre puţinele companii de consultanţă în industria hotelieră (maximum cinci pe această piaţă), Trend Hospitality şi managerul ei sunt mereu consultaţi în ce priveşte evoluţia acestei industrii. „Noi am prevăzut venirea crizei încă de anul trecut. Sunt două efecte imediate: scăderea traficului şi cea a înnoptărilor”, spune Tinu Sebeşanu.
După care ne explică că este o industrie care o să-şi revină mai greu. În opinia lui, hotelurile de trei stele vor merge cel mai bine, deşi vor fi şi ele afectate. „Va avea loc un război al preţurilor. „Hotelierii îşi vor reduce marja de profit, ceea ce se va vedea în calitatea serviciilor. Se taie bugete de training, se pune presiune pe organigramă”, susţine Sebeşanu.
A adus Hard Rock Caffe
Omul care a adus Hard Rock Caffe în România a avut, la un an de la lansarea pe piaţă, rezultate peste aşteptări. Cu o cifră de afaceri de peste 2,5 milioane euro şi fiind locul de întâlnire a multor oameni de afaceri din ţară, cafeneaua – restaurant rămâne un loc de elită pentru Capitală.
Invest