Facebook a pregătit un eveniment pentru săptămâna aceasta. Mai multe detalii nu au fost oferite, doar promisiunea că oamenii vor putea să vadă la ce au lucrat oamenii lui Zuckerberg în ultimul timp. Să fie un telefon Facebook, schimbări ale site-ului sau o nouă strategie de marketing?
Timeline îmbunătăţit: de când Facebook a trecut de la „perete“ la Timeline, utilizatorii au vrut un mod mai uşor de a căuta informaţii în cronologia cuiva sau chiar a lor. Unii au cont de doar un an, alţii de doi, dar cei mai vechi au strâns deja câţiva ani buni şi lucrurile publicate de-a lungul timpului au tendinţa de a se pierde, astfel că un mod nou de a căuta informaţiile ar fi binevenit, după cum notează şi „TechCrunch“. Foarte probabil este să intre noul Timeline de care unii oameni s-au putut bucura.
Flux de ştiri pe bază de interese: conţinutul este destul de diversificat pe Facebook, de la ceea ce publică prietenii din listă până la muzica şi articolele distribuite. Fluxurile separate pentru fiecare astfel de categorie nu ar strica şi ar uşura găsirea sau discutarea pe marginea unor subiecte. Există deja „Pages Feed“ unde îţi sunt agregate toate postările paginilor pe care le apreciezi. De asemenea, o astfel de triere ar spori domeniul publicităţii, artiştii şi-ar face cunoscute produsele într-un loc, creatorii de aplicaţii în alt loc, pe public specific etc.
Un serviciu de chat bun: nu mai este o surpriză, Google a reuşit să implementeze foarte bine serviciul Hangout pentru cei care doresc să comunice prin videoconferinţe. Facebook nu se descurcă încă foarte bine în acest domeniu. Singurul lucru pe care l-a putut face a fost încheierea unui parteneriat cu Skype şi crearea unui serviciu pe care nu l-a mai actualizat de 17 luni, scrie „TechCrunch“. Această funcţionalitate extinsă şi la aplicaţia Messenger i-ar asigura şanse egale în faţa Google+. @N_P