A şaptea generaţie a modelului compact Volkswagen Golf, conceptul P1, care anunţă un viitor supermodel McLaren, dar şi marca franceză Peugeot au fost vedetele celei mai recente ediţii a Salonului auto de la Paris. Cel puţin după numărul menţionărilor pe internet.
1 /.
Apariția noului Golf a generat aproape 1.600 de articole online, informează ”Automotive News”, care citează o monitorizare aparținând companiei britanice Kantar Media Precis.
Pe de altă parte, prototipul McLaren P1 a strâns cele mai multe postări pe rețelele de socializare – peste 2.900 –, devansând Golful, care a contabilizat ”numai” 2.650.
La nivelul mărcilor, studiul indică un câștigător-surpriză: Peugeot. Mașinile expuse de producătorul francez la Salon au făcut subiectul a circa 6% din totalul știrilor apărute înaintea, în timpul și imediat după ediția de anul acesta a show-ului.
Monitorizarea a urmărit activitatea presei online, a bloggerilor, dar și a celor care au comunicat prin intermediul rețelelor de socializare, în perioada 5 septembrie-10 octombrie.
CITIŢI ŞI: Noul Golf? Mai vechi ca niciodată! Surpriză germană, test britanicColecţia de maşini toamnă-iarnă. VEZI modelele şi calendarul apariţiilor