Mondialul din Brazilia (2-18 decembrie), scena unui posibil rezultat fantastic pentru handbalul feminin tricolor, reprezintă, pe final de an, principalul pol de interes pentru fanii sportului românesc. Competiţia va pătrunde însă în casele lor doar prin intermediul canalului Dolce Sport, post furnizat de Platforma Romtelecom, Dolce. În acest context, abonaţii RCS-RDS sau cei care folosesc serviciile UPC vor butona telecomanda degeaba în căutarea primului fluier de la România - Tunisia (sâmbătă, ora 19:00).
Prezenţa sponsorului Digi pe tricourile fetelor lui Radu Voina a împrăştiat confuzie printre amatorii de handbal. Televiziunea patronată de Zoltan Teszari reprezintă unul dintre sponsorii principali ai primelor reprezentative din România (seniori, tineret, juniori), însă poziţia concernului care a achiziţionat meciurile de pe teren propriu ale naţionalelor (timp de trei ani) nu i-a asigurat şi dreptul de a difuza CM. Totul s-a bătut în cuie în urmă cu doi ani, atunci când Dolce Sport a luat caimacul, în dauna concurenţilor. În traducere, Platforma Romtelecom, "accesată" de peste 1,2 milioane de clienţi conform ultimei raportări, a achiziţionat crema turneelor internaţionale la nivel de reprezentative.
Mondialul face parte dintr-un pachet mai mare
"Campionatul Mondial de handbal face parte dintr-un pachet mai mare, care cuprinde o serie de competiţii. Dolce Sport a transmis şi Europeanul feminin din 2010, a transmis în exclusivitate în debutul acestui an şi Mondialul de handbal masculin şi va difuza şi competiţia din Brazilia", ne-au explicat reprezentanţii Romtelecom. Iar festivalul îşi va mai consuma un episod şi la începutul lui 2012, canalul mai-sus menţionat urmând a transmite şi CE de handbal masculin, regal pe care băieţii lui Vasile Stângă l-au ratat însă.
Mondialul din Brazilia (2-18 decembrie), scena unui posibil rezult