Ferrari Four, prezentat la Salonul auto de la Geneva din luna martie, este o interpretare mai specială a conceptului de model break. Alături de motorul V12 – care dezvoltă 650 de cai-putere – cei șase clienții români, care au comandat mașina, se vor mai delecta cu un sistem de tracțiune integrală – o premieră absolută pentru bolid fabricat la Maranello. Sursa: FERRARI
1 /.
Importatorul Ferrari a prezentat, astăzi, în România, cel mai controversat model al mărcii italiene.
Break-ul Four, comandat deja de șase compatrioți - patru dintre ei vor intra chiar anul acesta în posesia mașinilor -, are un preț minim de 220.000 de euro fără TVA și înainte de a fi personalizat.
După cum spunea chiar Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, modelul Four reprezintă o noutate absolută pentru celebra casă de la Maranello.
Four utilizează, în premieră pentru un bolid Ferrari, un sistem de tracţiune integrală. Deşi anterior apariţiei sale s-a speculat masiv pe seama unui viitor SUV (pentru așa ceva e nevoie de încă puțină răbdare), noul model pare mai degrabă o interpretare foarte specială a conceptului de break.
Spre deosebire de un break clasic, Ferrari Four are doar două portiere, dar, totuși, patru locuri. Dacă lungimea (4,90 metri) și lățimea (1,95 metri) se încadrează în nomele acceptate pentru acest tip de autoturism, înălțimea (numai 1,38 metri) este un nou detaliu mai puțin obișnuit.
Insolit și cumva în perfect dezacord cu profilul unui supermodel Ferrari este și faptul că Four propune un portbagaj în adevăratul sens al cuvântului.
Capacitatea minimă a spațiului dedicat depozitării bagajelor este de 450 de litri. Prin coborârea spătarelor celor două fotolii montate în spate, se atinge un maxim de 800 de litri!
Toate detaliile practice nu alterează însă ADN-ul Ferrari.