Elveţienii încearcă să scoată cât mai mulţi bani din Campionatul European şi au lansat până şi un vin pentru suporteri În afară de bere, care se consumă de la primele ore ale
Elveţienii încearcă să scoată cât mai mulţi bani din Campionatul European şi au lansat până şi un vin pentru suporteri
În afară de bere, care se consumă de la primele ore ale dimineţii, elveţienii se dovedesc a fi şi mari amatori de vin. Şi, cum ştiu să scoată bani din orice, companiile de profil au lansat pe piaţă "eurovinul".
Numit, cum se putea altfel, "Goal", vinul a fost scos la vânzare de curând în magazine şi în supermarketuri.
Pentru un preţ de numai 9,8 franci, fanii sunt invitaţi să sărbătorească victoriile echipelor lor cu licoarea lui Bacchus. Şi de ce nu şi înfrângerile, căci un vin roşu demidulce merge şi la supărare.
Momentan, vânzările nu merg ca pe roate, dar întrecerea nu a început încă, iar fanii care au venit sunt deocamdată în perioada de acomodare. Lucrurile se vor schimba cu siguranţă după primul fluier.
Patriotism local
Comercianţii se bazează şi pe puternicele sentimente patriotice ale elveţienilor. Deşi fotbalul nu se numără printre sporturile lor favorite, locuitorii din Ţara Cantoanelor s-au înhămat cu mic, cu mare pentru a face din Euro 2008 o sărbătoare şi o reuşită pe toate planurile.
Tocmai pe această coardă sensibilă mizează şi cei care au avut ideea comercializării vinului "Goal". Elveţienii nu se dau în lături de la achiziţionarea a fel de fel de produse, destul de piperate de altfel, dar purtând însemnele competiţiei pe ele.
Fiecare şi-a făcut aproape o datorie din a participa după propriile puteri la succesul Europenelor.
Preţuri accesibile
Vinul este la mare preţ în Elveţia şi acest lucru se poate observa de cum intri într-un supermarket. Rafturile cu băuturi alcoolice din ori