Competiţia din acest sezon în termen de monden va fi acerbă, dar Artene crede că are destulă materie primă.
Se anunţă o toamnă fierbinte la televizor. După perioada de vară în care televiziunile şi-au tras sufletul, au cumpărat noi formate, au plecat în caravane sau doar au mai periat vechile emisiuni, Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima sau TVR sunt gata să arunce pe piaţă ce au mai bun.
"Vocea României" (Pro TV) şi "XFactor" (Antena 1) speră să atingă recordurile de la "Românii au talent", "Narcisa- Iubiri nelegiuite" îşi pune bazele în audienţa primelor sezoane ale telenovelei "Narcisa sălbatică", iar Kanal D intenţionează, cu noile emisiuni şi achiziţii, să urce de pe locul trei. Cele mai bine cotate rămân emisiunile gen tabloid. "Happy Hour", "Acces direct", "Drept la ţintă" şi "Cancan TV" atrag mari audienţe, prezentând scandaluri şi mondenităţi autohtone.
Kanal D aduce două formate gen tabloid în grilă
La Kanal D grila de toamnă a început din luna august. După o revenire aplaudată a lui Virgil Ianţu la "Vrei să fii milionar?", un "Drept la ţintă" mai incisiv cu Mădălin Ionescu, şi după debutul vedetei postului, Gabriela Cristea, în "Draga mea prietenă", Kanal D aduce cea de-a doua emisiune ce are ca subiect evenimentele mondene, "Cancan TV", cu Adrian Artene.
EVZ: Începi un nou sezon, la o nouă televiziune. Au apărut modificări în format?
Adrian Artene: Evident, formatul nu avea cum să nu fie influenţat de schimbarea slotului orar al emisiunii, însă nu a suferit modificări majore. Aş spune, mai degrabă, că acum există o structură mult mai solidă şi mult mai dinamică. Am păstrat acele elemente care ne diferenţiau de alte emisiuni de profil.
Ce aşteptări ai de la vedetele autohtone?
Ca şi până acum vom lucra cu "materialul clientului" şi, slavă Domnului, "clienţii" sunt generoşi! Vedetele din România sunt izvoare nesecate de