Începînd cu data de 21 iunie 2013 din Gara Slobozia nu mai pleacă niciun tren către direcţia Slobozia-Ţăndărei-Feteşti şi retur. Decizia afectează circa 500 de navetişti care circulă în acest moment pe această rută. Autorităţile fac lobby pentru schimbarea acestei decizii a CFR Călători.
Oficial, motivul suspendării curselor de călători îl reprezintă «cheltuielile de exploatare prea mari». Gara Slobozia se află în plin proces de reabilitare, fiind parte a unui proiect selectat în cadrul TRANS-Programul Operaţional Sectorial Transport. Valoarea proiectului se ridică la peste 21 milioane de lei, iar termenul final de execuţie este luna mai a anului 2013.
La sfârşitul lunii aprilie, Regionala Constanţa a anunţat că două din cele 10 garnituri de tren care circulau pe ruta Ţăndărei-Feteşti au fost suspendate, iar pînă pe 21 iunie, toate cele 10 garnituri de tren de pe această rută au fost retrase. La lunii mai, numărul curselor suspendate ajunsese la 6. Decizia, luată fără consultarea angajaţilor sau a sindicatului, a generat o reacţie imediată.
Ca urmare a sesizărilor făcute de către angajaţi, Consiliul Judeţean Ialomiţa a înaintat un memoriu către directorul CFR Călători, Valentin Dorobanţu. Memoriul, semnat de preşedintele Consiliului Judeţean Ialomiţa, Silvian Ciupercă, precizează că impactul deciziei asupra zonei este unul major şi cere reconsiderarea poziţiei CFR Călători.
„Retragerea din circulaţie a trenurilor de călători afectează zona de nord-est a judeţului Ialomiţa, unde se înregistreazăo medie lunară de aproape 7000 de călători, din care 300 sînt navetişti (diferite categorii de salariaţi şi elevi)„ se arată în comunicat.
Rămâne ca în gară
Gheorghe Şoldan, liderul Sindicatului „Bărăgan”, susţine că e posibil ca în spatele acestei decizii să se ascundă interesul ca respectiva rută să fie preluată