Şapte locuri standard, confort sporit, design neconvenţional pentru segment şi preţ de pornire competitiv. Acestea sunt atuurile noului Chevrolet Orlando. Noul model reprezintă prima incursiune a lui Chevrolet pe piaţa europeană de MPV-uri compacte şi vine cu argumente extrem de credibile în faţa necredincioşilor.
Orlando este un produs al platformei GM Delta, desenat şi construit în Coreea de Sud, care împarte aceeaşi arhitectură tehnică cu sedanul Cruze şi, implicit, cu Opel Astra.
Este o propunere extrem de interesantă pentru familiştii convinşi, ţinând cont în primul rând de aspectul neconvenţional pentru segmentul în cauză şi în al doilea rând de faptul că Orlando este disponibil exclusiv în versiune cu şapte locuri. Robusteţea exterioară nu are cum să treacă neobservată, liniile ducându-te mai degrabă cu gândul spre un crossover, şi nu la un MPV.
Caracter practic
Configuraţia celor şapte locuri a fost proiectată astfel încât să permită amplasarea rândurilor doi şi trei de scaune în poziţii succesiv mai înalte pentru sporirea vizibilităţii tuturor pasagerilor.
În plus, scaunele exterioare de pe rândul median au posibilitatea de pliere-basculare, astfel încât se lipesc de spătarul din faţă şi facilitează accesul la rândul al treilea - acolo unde există suficient spaţiu la nivelul capului pentru persoanele adulte, însă loc la picioare doar pentru copii.
Funcţionalitatea interiorului iese în evidenţă şi în momentul în care pliezi ultimele două rânduri şi obţii o suprafaţă perfect plană şi un volum de 856 de litri.
Orlando este un MPV şi, în consecinţă, ambianţa este extrem de importantă. Dispunerea instrumentelor de bord şi a butoanelor este familiară posesorilor de Cruze, ceea ce înseamnă un aranjament logic şi la îndemână.
De asemenea, nici materialele folosite nu dezamăgesc, plast