Ernst & Young devine EY dupa ce a trecut printr-un proces de rebranding la nivel global, prin care compania si-a redefinit numele, logo-ul si tagline-ul. Aceasta redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.
„EY isi doreste sa construiasca impreuna cu angajatii si partenerii sai un mediu de afaceri bazat pe incredere, sustenabilitate si leadership. De aceea, pentru noi este important sa livram servicii de cea mai buna calitate si sa contribuim la reconstruirea increderii in pietele de capital si in economiile din intreaga lume. La EY formam o generatie de lideri de business, care aduc rezultate sustenabile in societate. Astfel, dorim sa construim o lume mai eficienta, responsabila si colaborativa, atat pentru cei 167.000 de angajati EY, cat si pentru clientii si comunitatile pentru care lucram in intreaga lume”, explica Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania.
In Romania, rebranding-ul este insotit de mutarea in noul sediu din Bucharest Tower Center, unde compania va ocupa cele 5 dintre etajele superioare ale cladirii, intre etajele 17 si 22. Noul sediu a fost special amenajat pentru a face posibila implementarea unui concept inovativ de lucru si folosire a spatiului, care stimuleaza colaborarea, flexibilitatea si folosirea responsabila a resurselor.
Conceptul, numit Workplace of the Future, va fi implementat gradual de EY in intreaga lume – in prezent, acesta este operational in S.U.A. si in cateva piete majore din lume. Romania este prima tara din Europa Centrala si de Sud-Est unde compania aplica acest nou mod de a utiliza spatiul de lucru.
Noul birou EY din Bucuresti va include statii mobile de lucru pentru acomodarea angajatilor cu program flexibil, spatii informale de meeting si solutii IT pentru stimularea colaborarii si conectivitatii intre echipele din Romania, angajatii c