Reprezentantul companiei americane spune că este important ca părinţii să ştie ce văd cei mici la TV.
Politica Disney Junior, canalul ce se ocupă de preşcolari, în lumea digitală de astăzi, este aceea de a stimula copiii.
De la programe educative prin care îi învaţă pe cei mici să numere sau să scrie şi până la lumea basmului adusă de "O poveste încâlcită: Până la adânci bătrâneţi", continuare a seriei cu Rapunzel şi Flynn Rider sau "Aventurile zânelor Disney", celebrul brand se gândeşte cum să îi atragă pe cei mici.
Nancy Kanter, Senior Vice President, Original Programming, Disney Junior Worldwide spune pentru Evenimentul zilei ce pregăteşte Disney pentru România.
EVZ: Care sunt desenele animate cele mai iubite de copiii români?
Nancy Kanter: Serialul de aventuri de animaţie de pe Disney Junior, Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieri, s-a dovedit extrem de popular şi a surclasat recent îndrăgita emisiune Mickey Mouse Clubhouse, devenind serialul numărul unu pentru preşcolari în România. Mai menţionez Jake şi Piraţii din Ţara de Nicăieril care porneşte de la povestea deja celebră a lui "Peter Pan".
Cum îi încurajează Disney Junior pe copii să fie creativi?
Ne dorim să creăm poveşti calde, cu adevărat atractive pentru copii, bazate pe adevăruri emoţionale. Fantezia şi îndeplinirea dorin-ţelor sunt elemente clasice din poveştile Disney. Doar atunci când copiii se pot raporta la ceea ce privesc, se pot transpune în acea lume, pot învăţa cu adevărat.
De exemplu, în Doc McStuffins - o emisiune animată despre o fetiţă de şase ani care vindecă animale şi jucării de pluş în clinica din curtea casei sale şi visează să devină doctor într-o bună zi – se spun poveşti calde şi interactive care îi ajută pe copii să depăşească teama de doctor şi le oferă sugestii utile despre cum să aibă grijă de ei şi de ceilalţi.
Ca reprezentant al Dis