Un spot publicitar pentru cuţitul Miracle Blade a fost interzis de la difuzarea pe posturile de televiziune, printr-o decizie luată marţi de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), care a considerat că respectivul clip dezinformează telespectatorii cu privire la preţul obiectului promovat.
În octombrie 2012, CNA a luat decizia de a interzice o altă variantă a unui spot pentru cuţitul Miracle Blade, din aceleaşi motive.
Potrivit CNA, spotul a fost refăcut, însă în continuare nu este respectată legislaţia audiovizualului. CNA a primit şi o reclamaţie potrivit căreia în spot se spune că acest cuţit este gratuit, însă pentru el se percep taxe de livrare.
Narcisa Iorga, membru al CNA, a spus că pe ecran apare scris cu litere mici faptul că transportul costă 40 de lei. "Atâta vreme cât în voce se aude cuvântul «gratuit», pe ecran apare mare 0 lei şi nu vezi că scrie acolo transport 40 de lei, consider că reclama este sub incidenţa informării corecte cu încălcarea articolelor 94 şi 93", a spus Narcisa Iorga.
Potrivit articolului 93 din Codul de reglementare a conţintului audiovizual, "Comunicările comerciale audiovizuale trebuie să respecte, indiferent de formă şi de durată, principiile de protecţie a minorului, de informare corectă a publicului, de respectare a demnităţii umane, de asigurare a unei concurenţe loiale".
De asemenea, articolul 94 din Cod prevede că, "În scopul unei informări corecte, orice informaţie sau avertizare conţinută într-o comunicare comercială audiovizuală se difuzează astfel încât aceasta să fie clar percepută de public, în special prin asigurarea următoarelor măsuri: a) să fie prezentată static, lizibil şi pe o durată suficientă, în cazul informaţiei difuzate sub formă de videotext; dimensiunea caracterelor trebuie să fie de minimum 17 puncte în format SD, definiţie standard, respectiv 32 în format HD, înaltă def