Zeci de ilfoveni şi bucureşteni au protestat ieri ad-hoc, în staţiile RATB de pe liniile preorăşeneşti, faţă de suspendarea acestora Alternativa călătorilor a rămas microbuzul,
Zeci de ilfoveni şi bucureşteni au protestat ieri ad-hoc, în staţiile RATB de pe liniile preorăşeneşti, faţă de suspendarea acestora
Alternativa călătorilor a rămas microbuzul, care poate costa însă dublu faţă de preţul biletului RATB. Iar trenul nu acoperă toate legăturile dintre Ilfov şi Capitală.
Mulţi dintre cei care s-au revoltat ieri faţă de suspendarea rutelor preorăşeneşti au aflat vestea chiar când au ajuns în staţii.
"Adică eu aştept aici de tâmpit, de 45 de minute? Asta e culmea! Mă pune RATB-ul să umblu cu microbuzele hoţilor ăstora?", a spus Ion Negrea, un ilfovean care era în staţia "Primăria Pantelimon". Cei mai furioşi au fost oamenii din oraşul Măgurele, care cer reintroducerea transportului public şi banii înapoi pe abonamente.
RATB acordă despăgubiri
Reintroducerea liniilor preorăşeneşti va fi făcută de către Consiliul Judeţean Ilfov, care începe crearea unei reţele de transport public propriu. "Astăzi, în şedinţa de consiliu, va fi votat proiectul legat de transport, care va fi operaţional din septembrie pe cele 50 de trasee care leagă Ilfovul de Bucureşti", a precizat ieri preşedintele CJ Ilfov, Cristache Rădulescu.
Cei care au apucat să-şi cumpere abonamente pe liniile care s-au suspendat îşi vor primi banii înapoi de la RATB. "Se vor acorda despăgubiri călătorilor care au abonamente cumpărate după 1 iulie", a explicat purtătorul de cuvânt al RATB, Mihai Vlădărău.
Trenurile nu sunt o alternativă
Ministrul transporturilor, Ludovic Orban, le-a promis ieri bucureştenilor şi ilfovenilor că vor beneficia în câţiva ani de o reţea de transport feroviar pusă la punct dacă proiectul de lege pentru înfiinţarea Autorităţi