România nu este cea mai populară atracţie turistică a lumii, fluxul de turişti fiind relativ mic comparativ cu cel existent în alte destinaţii europene. Dar acest lucru nu este neapărat ceva rău, din contră, înseamnă că sunt o mulţime de locuri minunate care de abia aşteaptă să fie umplute cu amintiri, poveşti şi aventuri, scrie jurnalista Lizzie Davey, pe Huffington Post. Este foarte amuzant, pentru că la un moment dat, industria turistică din România era înfloritoare. Înainte de anii 90, ţara era o destinaţie turistică importantă pentru turişti, iar zona Mării Negre era, în anii '60, un loc comercial intens circulat. Din păcate, situaţia economică şi politică ulterioară a reprezentat blocarea oricărei potenţiale idei de succes, notează Lizzie Davey, într-o postare de blog pe site-ul Huffington Post. Dintr-odată, standardul de viaţă a scăzut vizibil din cauza declinului economic, iar ţara a fost nevoită să se bazeze, mai degrabă, pe proprii cetăţeni în turismul intern decât pe vizitatorii străini. În consecinţă, timp de mulţi ani, economia turismului nu a evoluat, destinaţiile româneşti devenind competitori uşor de depăşit de către alte locuri turistice din Europa. „Dar acum se pare că România începe să urce din nou în top. Într-o perioadă în care turiştii îşi doresc mai mult de la o vacanţă, decât să zacă pe o plajă şi să facă karaoke beţi, partea misterioasă a României se dovedeşte a fi un mare succes. Turiştii aleg din ce în ce mai mult să viziteze locuri mai puţin exploatate din lume, iar România este practic nedescoperită, deşi resursele bogate şi variate fac cu ochiul oamenilor”, scrie Davey. Putem spune că România este într-un fel o mină de aur ascunsă, în industria turismului. Se poate mândri cu o largă gamă de situri naturale sau făcute de oameni care deschid un milion de oportunităţi. Se află doar în aşteptarea momentului potrivit, şi acel moment pare să f