Până în 2012, tinerii intelectuali cu vârste între 25 şi 30 de ani ar putea deveni asociaţi ai magazinelor Mic.ro. Pentru a fi manager de magazin, tinerii depun o garanţie de 7.000 de euro, urmează un curs de pregătire, iar după absolvire primesc o unitate Mic.ro complet mobilată şi cu marfă.
Micii antreprenori de cartier îşi pot deschide propriile băcănii sub sigla Mic.ro, în Capitală, dar şi în restul ţării. Contra unei garanţii de 7.000 de euro, tinerii de 25 până în 30 de ani, intelectuali, vor putea să devină asociat al prăvăliei şi vor primi un magazin utilat şi cu marfă disponibilă.
Citiţi şi:
Lanţul Mic.ro lansează unităţile mobile
„Băcanul va fi un "nea Fane" sau un "nea Costică", ales din comunitatea în care este amplasat magazinul şi va fi şcolit", explică Dinu Patriciu, omul de afaceri care deţine Mic.ro, prin compania Mercadia Holland BV. De ce intelectuali? CEO-ul companiei Mic.ro, Dan Ionescu, crede că media de 25-30 de ani este vârsta potrivită pentru antreprenoriat, tinerii urmând şi cursuri de pregătire care vor costă până la 400 de euro.
În ceea ce priveşte dezvoltarea reţelei, până în 2012, vor fi deschise circa 1.000 de magazine fixe Mic.ro şi 1.000 mobile. Acest lucru înseamnă că circa 3.000 de români ar putea deveni asociaţi, dacă luăm în considerare doar managerii de magazin.
Un şef de magazin câştigă 1.500 de lei net pe lună plus un procent din vânzări. Investiţia totală în întreaga reţea de magazine fixe şi mobile va depăşi 200 milioane de euro, din care până acum s-au cheltuit circa 30 milioane de euro.
Revigorarea băcăniei
"Deschidem magazine şi în mediul rural, avem unităţi la Corbeanca, Snagov sau Baloteşti. Încercăm să dezvoltăm nişte băcănii, cu băieţi şi fete de prăvălie şi cu ucenici care duc marfa acasă la client cu abonament", a mai spus Patriciu.
@N