Mic.Ro a deschis 140 de magazie din viitoarea retea nationala, preconizata la 3000 de magazine. In 7 luni, solutiile integrate pentru retail de la Magister au ajutat demarajul proiectului.
In aprilie 2010, a pornit la drum unul dintre cele mai originale proiecte din retailul romanesc. Proiect bazat pe obiceiurile de consum ale majoritatii romanilor (si aici nu vorbim doar de bucuresteni), precum si pe o realitate de piata cauzata de prelungirea crizei financiare, Mic.Ro a reusit o intrare de efect in peisajul in reasezare al retailului din Romania.
In acest moment, din ce in ce mai multi romani cumpara putin si des, in incercarea de a face economii si de a consuma atat cat le trebuie. Cel mai la indemana le este micul magazin de cartier (asa numitele magazine de proximitate), unde oamenii se cunosc, sunt in cele mai multe cazuri vecini si au incredere destul de mare unii in altii.
Pentru a reusi sa capitalizeze cat mai rapid aceasta tendinta, Mic.Ro avea nevoie sa deschida extrem de rapid primele magazine, si intr-un numar destul de mare, astfel incat conceptul sa capete vizibilitate si proiectul sa devina activ, profitabil si, in acest fel, atractiv pentru viitorii antreprenori interesati de a prelua modelul de afacere.
Planurile Mic.Ro s-au concretizat cu ajutorul companiei Magister, care a pus la dispozitia lantului de mic retail un sistem integrat de management de magazin, concretizat prin trei componente:
* componenta hardware (sisteme POS, cititoare de coduri de bare, solutii de cantarire, imprimante fiscale, statii de lucru)
* componenta software - prin brandul propriu de programe de management de magazin, SmartCash RMS
* componenta de training si transfer de know-how pe segmentul retail-ului mic/mediu
Astfel, in 7 luni, Mic.Ro si Magister au reusit 140 de implementari de succe