Posturile TV locale se arată sceptice în privinţa emisiunilor pe care vedeta vrea să le vândă. Teo Trandafir încearcă să lanseze un nou model de business, dar calcă pe un teren „minat“, având în vedere dificultăţile financiare din piaţa TV locală. Mai citeşte şi:
Teo Trandafir: „Aş mai lucra în TV”Teo Trandafir a plecat de la Prima TVTeo Trandafir revine live, tot la Prima TV
După eşecul din ultimii ani, Teo Trandafir testează producţia de televiziune, realizând emisiuni pentru staţiile locale. Ea îşi propune să reînvie emisiunea „Teo Show“, de data aceasta în variantă săptămânală şi înregistrată, pe care să o vândă către televiziunile din ţară. Posturile TV ar trebui să difuzeze emisiunea la aceeaşi oră. Cea de-a doua emisiune, „Pe gustul tău“, va aborda teme gastronomice şi va fi prezentată de Simona Pătruleasa.
Pentru a produce aceste emisiuni, Teo a înfiinţat firma Local TV Network. Vedeta deţine 30% din participaţii, restul fiind împărţite între Mihai Slăvescu – Putineanu (40%) şi Maria – Luiza Ionescu (30%). Potrivit lui Bogdan Ionescu, director al acestui proiect, planul echipei de producţie este să difuzeze aceste programe către 30 de televiziuni locale. Deşi Ionescu a declarat, într-o conferinţă, că prima emisiune va fi gata la începutul lunii octombrie, Andreea Godeanu - producător - a spus că „decorul este aproape gata“.
Echipa lui Teo se laudă că va difuza emisiunile prin 30 de posturi TV, dar s‑a ferit să precizeze numele acestora, cu o singură excepţie: Focus TV Buzău. Contactaţi de „Adevărul“, reprezentanţii mai multor televiziuni au mărturistit că nu au primit nicio ofertă, iar unii dintre ei au fost chiar surprinşi de revenirea lui Teo. Claudiu Goian, director de marketing la 1TV Bacău, a spus că a auzit de format, dar că nu a primit nicio ofertă până în prezent. Dan Dumitru, director executiv la TV Neptun