Bogdan Niţu, Managing Director al agenţiei de comunicare online Webstyler, crede că agenţiile care oferă preţuri de dumping fac rău pieţei.Bogdan Niţu spune că anul acesta a pierdut doi clienţi importanţi, dar nu şi-a propus să renunţe la oameni, ci mai face angajări. Bogdan Niţu este un bărbat slăbuţ cu ochii negrii, curioşi, şi un păr des de culoare închisă. Stă relaxat într-un fotoliu, picior peste picior şi vorbeşte pe un ton calm despre cariera lui şi despre industria de publicitate online. Criza nu a trecut cu vederea nici acest domeniu, chiar dacă anul trecut avea o creştere explozivă. Dar Niţu nu s-a panicat şi nici nu a renunţat la oameni.
Anul acesta s-a despărţit de Nokia, dar şi de Coca-Cola, doi dintre cei mai importanţi clienţi ai agenţiei, dar numărul de angajaţi a rămas acelaşi. „Este un an de regăsire pentru mulţi clienţi ai noştri. Este o luptă pe care o ducem şi în care încercăm să găsim echilibru şi responsabilitate în ceea ce trebuie făcut“, spune Niţu.
În iarna anului trecut, şeful agenţiei Webstyler spunea că în perioada crizei, clienţii publicitari care îşi taie bugetele vor fi mai atenţi la cum îşi vor cheltui banii. Acest lucru nu s-a prea văzut în prima parte a anului, dar lucrurile încep să-şi revină, crede Niţu.
„Se mişcă acolo unde oamenii de marketing înţeleg că internetul este mai mult decât un simplu canal de comunicare“. Strategia lui Bogdan Niţu în această perioadă este: „Criză, criză, dar nu poţi să scazi costurile.“
Chiar el recunoaşte că în cazul în care într-o licitaţie preţul este elementul de care se ţine cont, în defavoarea strategiei şi a eficienţei, Webstyler nu este interesată să participe. „Foarte multe agenţii din piaţă ajung să ofere preţuri de dumping“, explică el. Numai că în situaţia aceasta, firmele nu fac bine nici pieţei, dar nici lor.
De la t