Cel mai mare centru comercial din vestul României a redemarat ieri lucrările, la finalul cărora suprafaţa centrului comercial se va dubla. Sursa: Horia Călăceanu
1 /.
Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius şi Oysho sunt noile branduri de îmbrăcăminte care vor putea fi achiziţionate în Iulius Mall Timişoara, începând din primăvara viitoare. Inaugurat în toamna lui 2005, Iulius Mall Timişoara avea o suprafaţă de 83.000 de metri pătraţi.
De anul viitor, aceasta va fi extinsă la 177.613 de metri pătraţi, unde vor funcţiona 300 de magazine şi o parcare subterană, pe două niveluri, cu o capacitate de 1.000 de locuri. Cei 94.613 de metri pătraţi care vor forma noul corp vor fi structuraţi pe cinci niveluri. Investiţia este de 45 de milioane de euro, care se adaugă la o sumă similară investită în prima fază a construcţiei.
Trafic anual prognozat:12 milioane de clienţi
Reprezentanţii mallului mizează pe vânzări anuale de 250 de milioane de euro şi un trafic de 12 milioane de clienţi. „Iulius Mall Timişoara a fost conceput ca un proiect în mai multe faze de dezvoltare. Prin această extindere devine un centru comercial de importanţă regională“, a explicat Florin Dumitrescu, directorul Iulius Mall Timişoara.
Viitorul hipermarket Auchan, primul din vestul ţării, va comercializa 45.000 de produse, la nivelul de 14.000 de metri pătraţi, din toate categoriile, de la băcănie la textile şi amenajări. Clienţii Auchan vor avea la dispoziţ ie 50 de case de marcat şi o parcare proprie subterană. Food courtul existent va fi relocat şi extins de la cele 700 de locuri la o capacitate de 1.700 de locuri, deservite de 14 operatori, pe o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi.
Iulius Group a demarat şi o investiţie într-un ansamblul rezidenţial, „Saphir“, în imediata apropiere a mallului, spre Calea Lipovei. Ac