Aproape 60% din orăşenii care au urmărit programele tv pentru alegerile locale, în perioada 5-23 mai, au vârste peste 55 de ani Sondajele de audienţă, în mediul urban, nu sunt deloc
Aproape 60% din orăşenii care au urmărit programele tv pentru alegerile locale, în perioada 5-23 mai, au vârste peste 55 de ani
Sondajele de audienţă, în mediul urban, nu sunt deloc favorabile celor 12 programe destinate alegerilor locale (inclusiv două buletine informative la TVR 1 şi TVR 2.)
Audienţa medie înregistrată de cele 12 emisiuni a fost de 75.000 de telespectatori pe minut, adică 0,66% rating în mediul urban. Nicio ediţie a vreunei emisiuni, indiferent de ora de difuzare, nu a atins două puncte de rating.
Televiziunile care au decis să introducă în grilele lor emisiuni electorale au ştiut de la început că acestea nu le vor aduce audienţe spectaculoase.
"Meciul" are un public educat
Cele mai mari "valuri" în acest sezon electoral le-a făcut emisiunea "Meciul serii", produsă de Valeriu Lazarov pentru Realitatea TV. În primele patru ediţii (lunea trecută a fost emisiunea-pilot, cu două părţi), "meciul" a înregistrat o audienţă medie de 109.000 de telespectatori pe minut (0,95% puncte de rating în mediul urban).
Este prematur să facem aprecieri în privinţa acestor cifre pentru că programul (după trei ediţii propriu-zise) de abia se aşază în atenţia publicului. În ciuda criticilor formulate de presă la adresa producţiei lui Lazarov, sondajele arată că, dintre cele 12 emisiuni analizate, "Meciul serii" are cea mai mare pondere (13,5%) a telespectatorilor din mediul urban cu vârste între 25 şi 34 de ani. Aşadar, un public tânăr şi dinamic faţă de media generală. De asemenea, ponderea celor cu studii superioare este de 44,8%, fiind depăşită de cea a emisiunii "La ordinea zilei" (Antena 3) - 53,7%.
"Naşul" încinge candidaţii