Lucrările la pasajul de peste calea ferată de la străpungerea Doamna Ghica - Chişinău au fost abandonate din cauza unui canal colector.
Drumul cu patru benzi şi podul peste calea ferată din zona Gării Obor au intrat în lucru în 2007 şi, când erau aproape de finalizare, au fost abandonate de Primăria Capitalei, în vara anului 2008.
Străpungerea Doamna Ghica - Chişinău, artera care ar trebui să preia o parte din traficul de pe Şoselele Colentina şi Fundeni şi de pe viitoarea autostradă Bucureşti- Ploieşti, a fost lăsată de izbelişte de mai bine de un an.
Pentru finalizarea lucrărilor nu mai este nevoie decât de montarea grinzilor care fac legătura între pilonii de susţinere ai podului, deja montaţi şi de finisarea bucăţii de drum dintre calea ferată şi Piaţa Delfinului.
Însă, grinzile zac de peste un an de zile la marginea căii ferate, devenind deja parte din peisaj pentru locuitorii zonei. Ei sunt convinşi că lucrările nu vor mai continua. „După ce ne-au zăpăcit cu zgomotul o vară întreagă, în special nopţile, pentru că atunci lucrau cel mai intens, s-au oprit din lucru exact când mai aveau puţin să îl termine. Tipic românesc, «s-au înecat ca ţiganul la mal»“, spune Denis, un riveran.
Proiectul care constă într-o prelungire a străzii Doamna Ghica printr-un drum cu două benzi pe sens, care ar trebui să facă legătura cu Şoseaua Pantelimon, trecând peste calea ferată din zona Baicului ar prelua mare parte din traficul de pe arterele aglomerate ale Sectorului 2. Circulaţia de pe Şoseaua Fundeni, Şoseaua Colentina şi zona Bucur Obor ar deveni mai lejeră, iar coloanele de maşini de la bariera de pe strada Baicului s-ar micşora.
Canalul care a oprit lucrarea
Bucata de drum dinspre Doamna Ghica este aproape finalizată, au fost montaţi stâlpii de iluminat de pe margine, s-a făcut şi un scuar, pe care au început