Instagram are de anunţat un nou produs. Cele mai multe informaţii indică un serviciu de mesagerie instant pe care reţeaua socială a fotografiilor nu î are încă. Cea mai mare schimbare de până acum a Instagram a presupus integrarea videoclipurilor în fluxul obişnuit de conţinut foto.
TechCrunch informează că Instagram, cel mai probabil, anunţă integrarea mesajelor instant în aplicaţie. Existau zvonuri de ceva timp, dar acum este aproape confirmată funcţionalitatea. Înainte de anunţul privind introducerea videoclipurilor, tot TechCrunch a spus că este mai mult ca sigură schimbarea. Mai mult, Instagram le va permite utilizatorilor să trimită mesaje care se autodistrug în timp, similar funcţionalităţii Snapchat, produs pe care Facebook a vrut să-l cumpere cu trei miliarde de dolari.
Sursele TechCrunch susţin că mesajele în Instagram nu vor fi ca cele din Facebook, ci sistemul va fi similar celui de pe Twitter. Asta şi pentru că, în primul rând, Instagram este o reţea socială dedicată fotografiilor şi videoclipurilor, nu corespondenţei. În august, Peter Deng, omul care se ocupa de Chat Groups şi Messenger la Facebook, a trecut la Instagram. Atunci, Kevin Systrom, fondatorul Instagram, a spus că este un om valoros prin experienţa sa de la News Feed şi Messenger.
„Mark [Zuckerberg] a vrut să facă lumea un loc mai deschis, mai conectat. Noi vrem să capturăm şi să împărtăşim momentele lumii. Este o misiune frumoasă“, a afirmat Deng după plecarea de la Facebook. Prin mesaje scurte, acompaniate de poze şi care se autodistrug cu siguranţa poţi să împărtăşeşti momentele interesante sau importante, dar fără să ai grija că vor rămâne în istoria ta personală. Rivalul direct pentru o astfel de funcţionalitate este Snapchat, aplicaţia la modă în această perioadă.
Este posibil ca Instagram să anunţe şi o mai mare integrare în Facebook. Cât despre mesageria insta