Drumul trebuia terminat din aprilie, noul termen este octombrie, dar nu va fi gata nici la anul. Lipsa parapeților face ca traseul să fie extrem de periculos. Sunt porțiuni unde pasagerii ar trebui să meargă cu pătura în cap, atât de amețitoare sunt hăurile de pe marginile șoselei. Oficial, drumul e închis, dar se circulă intens, fără nicio opreliște.
Fără parapeți și marcaje, drumul este foarte periculos, deși e cel mai frumos din țară
Sursa: FOTOGRAFII: REMUS SUCIU Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
Transalpina
CNADNR spune că drumul va fi gata în octombrie, însă realitatea din teren arată că şansele ca termenul comunicat de companie să fie respectat sunt nule. Zeci de mii de români şi-au riscat viaţa pe cel mai înalt şi mai spectaculos drum din ţară.
Rânca – Obârşia Lotrului, 30 de kilometri de pericol
Drumul considerat de mulţi a fi mai spectaculos chiar şi decât Transfăgărăşanul a devenit o adevărată atracţie turistică. Deşi, oficial, este închis, drumul are parte de un trafic destul de intens: 5.000 de vehicule într-un interval de 12 ore, după cum rezultă din datele furnizate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale.
În mod normal, şoseaua trebuia să fie gata, pe toţi cei 140 de kilometri ai săi, încă din aprilie anul trecut. La ora actuală, porţiunea sa cea mai spectaculoasă, cea cuprinsă între staţiunea montană Rânca şi Obârşia Lotrului, lungă de aproximativ 30 de kilometri, nu este securizată. Parapeţii lipsesc, iar de marcaje nici nu poate fi încă vorba.
Pe porţ