Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a anunţat miercuri că a primit 10 oferte, din partea unor companii şi consorţii de companii din România şi străinătate, pentru construcţia unui segment al autostrăzii Timişoara-Lugoj, iar pentru un tronson din autostrada Transilvania au venit cu oferte 13 firme şi asocieri.
Pentru proiectarea şi construcţia autostrăzii Transilvania, sector 3A, Cluj Vest (Gilău) - Mihăieşti, km 0+000 - km 25+500, tronsonul 3A1, km 0+000 - km 8+700 s-au arătat interesate patru companii (Consorzio Stabile Alveare, Tirrena Scavi, Collini Lavori şi FCC Construccion) şi nouă consorţii (Selina SRL - Doprastav as - Sodi Constructii SRL, OHL ZS - Tel Drum, Pa&Co International - Hochtief Solution, Lena Engenharia e Construcoes - Apolodor Grup Construct - Via Design SRL - Arcadis Eurometudes, Copisa Constructora Pirenaica - Consinit SRL - Eurocerad International SRL, Azvi - Delta ACM 93, Porr Bau GmbH - Hidroconstrucţia - Studio Corona SRL, Spedition UMB - Tehnostrade şi Strabag SRL - Straco Grup SRL - Consitrans SRL - Drum Proiect SRL, potrivit Medifax.
„Regii asfaltului“, Căşuneanu şi Umbrărescu, se „bat“ pentru un tronson din Autostrada Transilvania
Pentru licitaţie, proiectul a fost deschis azi, 22 august.
Ministerul Transporturilor a anunţat, vineri, că oficialii Comisiei Europene au aprobat finanţarea nerambursabilă din fonduri europene pentru construcţia autostrăzii Timişoara - Lugoj şi variantei de ocolire a oraşului Timişoara la standard de autostradă, proiect cu o valoare totală de 248,1 milioane euro.
Din valoarea totală eligibilă a cererii de finanţare, de 248,1 milioane euro, cofinanţarea de la Uniunea Europeană prin contribuţia nerambursabilă din Fondul de Coeziune este de 210,9 milioane euro, iar 37,2 milioane euro reprezintă fonduri de la bugetul de stat.
Proiectul pentru care au fost primite of