Un bucureştean reclamă faptul că oferta de pe site-ul unei companii de telefonie mobilă l-a indus în eroare din cauza descrierii ei ambigue. În replică, reprezentanţii companiei susţin că descrierea promoţiei informează corect clienţii cu privire la serviciile şi numărul unităţilor incluse în extraopţiune. Sursa: EVZ
Alin Burghilă, din Bucureşti, şi-a cumpărat o cartelă Vodafone şi şi-a activat extraopţiunea cu 1.000 de minute şi sms-uri în reţea şi 60 de minute şi sms-uri naţionale, cu cinci euro prima lună, iar preţul scade lună de lună până la 3 euro.
"Când m-am uitat pe site, din reclamă se înţelege că am 1.000 de minute şi 1.000 sms-uri, precum şi 60 de minute naţionale şi 60 de sms-uri naţionale, dar când le consumam am constatat că sunt comune", se plânge bărbatul.
În schimb, reprezentanţii Vodafone susţin că "descrierea promoţiei pe site-ul Vodafone România informează clienţii cu privire la serviciile şi numărul unităţilor incluse în extraopţiune.
De asemenea, în secţiunea detaliile ofertei, această informaţie este reluată, prin menţiunea: "Minutele şi sms-urile se consumă în ordinea efectuării lor din totalul de 1.000, respectiv 60"".
"Practică comercială incorectă"
Şi cei de la Protecţia consumatorului sunt de partea clientului.
"La o primă vizualizare a ofertei se poate interpretă că, la activarea extraopţiunii, consumatorul are la dispoziţie 1.000 de minute în reţea şi 1.000 sms-uri în reţea, precum şi 60 de minute naţionale şi 60 de sms-uri naţionale. Însă, în oferta detaliată se menţionează că minutele şi SMS-urile se consumă în ordinea efectuării lor din totalul de 1.000 respectiv 60, ceea ce conduce la concluzia că la activarea extraopţiunii, clientul are la dispoziţie 1.000 minute şi sms-uri în reţea, respectiv 60 minute şi sms-uri naţionale. Aşadar, exprimarea este ambiguă şi poate conduce la concluzia că este o pr