Oferta culturală a municipiului Timişoara, care a intrat în cursa pentru a deveni Capitală Culturală Europeană în 2021, este expusă pe două panouri în municipiul contracandidat, Cluj-Napoca.
Potrivit Fundaţiei 360°, membră a Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană, Timişoara a primit drept cadou, din partea fundaţiei, două panouri de afişaj în municipiul Cluj-Napoca, în care îşi va promova oferta culturală.
Promovarea activităţilor culturale ale Timişoarei la Cluj-Napoca vine ca o revanşă a oraşului bănăţean, după ce în urmă cu un an Clujul şi-a promovat evenimentele desfăşurate în cursa pentru Capitala Culturală Europeană, prin bannere afişate în Timişoara.
Astfel, până pe data de 8 octombrie, în oraşul Cluj-Napoca vor fi promovate acţiunile culturale majore, de prestanţă şi cu vechime pentru oraşul Timişoara. Primele panouri promovează două dintre cele mai importante evenimente culturale din această toamnă, fiind vorba despre FestivalulPlai, premiat în 2012 cu Best Small European Festival, în cadrul European Festival Awards 2012, aflat acum la a opta ediţie, şi Futuro Textiles, acţiune de mare amploare, organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, având la bază un concept unic de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia pentru a crea textilele viitorului.
Fundaţia 360°, membră a Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană, se implică activ prin promovarea tuturor evenimentelor culturale din Timişoara.
Municipiul Timişoara a intrat oficial, în 20 decembrie 2012, în cursa pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021, anunţul fiind făcut de primarul Nicolae Robu, care a subliniat importanţa zilei de 20 decembrie, dată la care, în urmă cu 23 de ani, Timişoara se declara primul oraş liber de comunism.
Până acum ş